دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014

 

مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 که در ماه مارچ سال ۲۰۱۴ عرضه شده آخرین نسخه نرم افزارهای شرکت Acdsee می باشد . نرم افزارهای در نظر گرفته شده در زمینه ویرایش تصاویر ، مبدل فایل های ویدئویی ، طراحی قطعات صنعتی که در مجموعه به ۴ دسته مختلف نرم افزاری تقسیم میشوند . تمامی نرم افزارهای ارائه شده همراه با فایل فعال سازی می باشند . لیست نرم افزارهای ارائه شده شامل ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 :

- ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138

- ACDSee.Canvas.15.0.1764.with.GIS

- ACDSee.Photo.Editor.6.0.343

- ACDSee.Video.Converter.Pro.4.0.0.117

.

- نرم افزار ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138 :

نرم افزار ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138 مناسب برای ویرایش تصاویر با فرمت های مختلف می باشد . استفاده از ابزارهای آسان و پیشرفته در نظر گرفته شده در نرم افزار به کاربر این دسترسی را میدهد تا بتواند بدون هیچ دانش فنی قبلی تصاویر دلخواه خود را به صورت اختصاصی ویرایش کنند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویستا ، ۷ و ۸ می باشد .

.

- نرم افزار ACDSee.Canvas.15.0.1764.with.GIS : 

نرم افزار ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138 در زمینه طراحی صنعتی کاربرد دارد که میتوان از آن در طراحی و ویرایش ساخته های CAD , GIS استفاده کرد . نرم افزار با استفاده از متدهای پیشرفته تمامی تصاویرهای را با سرعت بالا در موتور رندر قرار میدهد . نرم افزار ارائه شده از فرمت های DWG , DFX , AutoCAD پشتیبانی میکند .نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویستا ، ۷ و ۸ می باشد .

.

- نرم افزار ACDSee.Photo.Editor.6.0.343 :

نرم افزار ACDSee.Photo.Editor.6.0.343 در زمینه ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر کاربر دارد و کاربران میتوانند با استفاده از این بخش در نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع فرمت تصاویر را به نرم افزار معرفی کنند . استفاده از فیلتر و افکت های تصویری این دسترسی را به کاربر میدهد تا بتواند تصاویری شگفت انگیزی را طراحی کنند . بعد از اعمال تمامی افکت ها بر روی تصاویر کاربران میتوانند به صورت مستقیم تصاویر را بر روی دیسک سی دی و دی وی دی رایت نمایند .

.

- نرم افزار ACDSee.Video.Converter.Pro.4.0.0.117

نرم افزار ACDSee.Video.Converter.Pro.4.0.0.117 در زمینه مبدل فایل های صوتی و تصویری کاربرد دارد . نرم افزار ارائه شده از فرمت های AVI, MP4, MKV, FLV, 3GP, 3G2, WMV, MOV, VOB, MPG, PSP, M4V, VCD, DVD, ARM, ASF, AVS, SWF, MPEG, MTV, OGG, H261, H263, H264, MP3 پشتیبانی میکند . نرم افزار علاوه بر تبدیل به فرمت های ویدئویی میتواند با توجه به دستگاه شخصی تلفن های همراه ، کنسول های بازی و … فایل را به فرمت دلخواه تبدیل میکند .

.

تصاویری از محیط نرم افزار :

ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 ACD Systems All-in-One Software Suite 2014

سایت مرتبط : Acdsee

رمز عبور

www.download.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ